Apie Dizaino fakultetą

Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija – čia susitinka kūryba ir inovacijos!

Apie Dizaino fakultetą

Dizaino fakultetas įsteigtas 2002 m., reorganizavus Vilniaus aukštesniąją statybos mokyklą ir įkūrus Vilniaus statybos ir dizaino kolegiją, o jo užuomazgos siekia Vilniaus statybos technikumo laikus, kai čia pradėti rengti Architektūros specialybės studentai.

Dizaino fakultetas – tai bendrų tikslų vienijama kūrėjų ir pedagogų bendruomenė, kuri rengia rinkoje paklausius aukštos kvalifikacijos interjero, grafinio, multimedijos dizaino ir fotografijos technologijos specialistus, gebančius prisitaikyti prie jos kintančių poreikių ir profesionaliai realizuoti savo kūrybines idėjas. Studijos vykdomos nuolatine ir ištęstine studijų forma.

Fakulteto dėstytojai aktyviai dalyvauja meninėje ir mokslinėje veiklose, didžioji jų dalis yra savo pasirinktos srities profesionalai. Kvalifikaciją dėstytojai nuolat tobulina įvairiuose kursuose, seminaruose, konferencijose ir stažuotėse, dalyvauja konkursuose, parodose ir pleneruose, rengia ir realizuoja įvairius projektus Lietuvoje ir užsienyje.

Fakultetas aktyviai bendradarbiauja su mokymo institucijomis Lietuvoje, Belgijoje, Bulgarijoje, Danijoje, Estijoje, Jungtinėje Karalystėje, Latvijoje, Lenkijoje, Nyderlandų karalystėje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Slovakijoje, Suomijoje, Turkijoje ir Vengrijoje.

Dizaino fakultetas nuolat keičiasi ir tobulėja: 2010–2012 m. vykdant kolegijos laimėtą ES struktūrinių fondų projektą ,,Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos studijų infrastruktūros modernizavimas“ buvo pertvarkyta ir modernizuota VTDK infrastruktūra, fakultetas 2014 m. persikėlė į modernias patalpas Olandų g. 16.

Dizaino fakultetą sudaro 2 katedros:

  • Dizaino;
  • Medijų.

Kiekviena katedra kuruoja po dvi studijų programas: Dizaino karedra kuruoja studijų programas „Grafinis dizainas” ir „Interjero dizainas”; Medijų katedra – „Multimedijos dizainą” ir „Fotografijos technologiją”. 

Dizaino fakultete vykdomos studijų programos nuolat atnaujinamos, atsižvelgiant į dizaino tendencijas, rinkos poreikius, švietimo naujoves ir rengiamiems specialistams keliamus naujus reikalavimus.