Kolegijos atstovas dalyvavo Londone vykusioje Švietimo ir mokymo technologijų parodoje „BETT“

Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija – čia susitinka kūryba ir inovacijos!

Kolegijos atstovas dalyvavo Londone vykusioje Švietimo ir mokymo technologijų parodoje ,,BETT“

2024 m. sausio 24–26 d. Londone vyko kasmetinė Švietimo ir mokymo technologijų paroda „BETT“ (British Education and Training Technology), kurioje dalyvavo ir VTDK dėstytojas Aurelijus Vaškys.

„BETT“ paroda – vienas didžiausių pasaulyje ugdymo technologijoms, inovacijoms, interaktyviems dėstymo metodams skirtų renginių, kuriame susitinka įvairių šalių švietimo srities atstovai, mokymo(si) priemonių, dirbtinio intelekto kūrėjai ir ekspertai.

Londone vykusioje parodoje mūsų kolegijos dėstytojas Aurelijus Vaškys turėjo galimybę pasisemti žinių bei patirties iš žymiausių pasaulio švietimo inovatorių, praktiškai išbandyti inovatyvias edukacines priemones. „BETT“ parodoje dėstytojas taip pat susipažino su mokymo ir mokymosi platformomis, išbandė naujas programas bei įrankius, kuriuos būtų galima įdiegti į ugdymo procesą.

Parodoje buvo dalijamasi gerąja darbo patirtimi su įvairių šalių švietimo atstovais ir skaitmeninių mokymosi priemonių kūrėjais. Aurelijus Vaškys dalyvavo apskritojo stalo diskusijoje ,,Dirbtinio intelekto įgalinimas, vertinant studentų pasiekimus“. Dalydamasis idėjomis ir geriausios praktikos pavyzdžiais su įvairių šalių kolegomis, dėstytojas susipažino su švietimo sektoriaus iššūkiais ir galimais sprendimais.

Itin daug dėmesio parodos renginiuose skirta aktyvaus mokymosi metodikai, kuria siekiama įgalinti studentus prisiimti atsakomybę už savo mokymosi procesą, ugdyti kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir socialinius įgūdžius.

Pasak Aurelijaus Vaškio, skaitmeninė švietimo transformacija bei hibridinis mokymasis neabejotinai yra švietimo ateitis, todėl buvo įdomu stebėti, kaip kūrėjai integruoja dirbtinį intelektą, virtualią realybę ir kitas pažangias technologijas į mokymosi aplinką, siekdami pagerinti studijų kokybę ir padidinti studentų mokymosi motyvaciją. Dėstytojas neabejoja, jog sudalyvavęs šios parodos renginiuose turės naudingų įžvalgų ir idėjų, kurias galės pritaikyti savo darbe.

 

Parodoje dalyvauta vykdant Nacionalinės švietimo agentūros įgyvendinamą projektą Nr. ŠMSM-V-004-0001 „Skaitmeninė švietimo transformacija („Edtech“).