2024 m. lapkričio 28 d. Vilniaus kolegijos Technikos fakultete vyko tarptautinio ,,Erasmus+“ projekto „D-PBL: projektais grįsto mokymosi perkėlimas į skaitmeninę erą“ („D-PBL: advancing project-based learning into the Digital Era“) antrasis viešinimo renginys. Renginio metu projekto tyrėja Brigita Šustickienė pristatė atlikto EAD skaitmeninių kompetencijų tyrimo rezultatus, aptarė Vilniaus kolegijos dėstytojų kompetencijas ir galimybes tobulėti. Antrasis projekto rezultatas yra EAD mokymo priemonių rinkinys dėstytojams, į kurį įtrauktos vartotojo instrukcijos ir nurodymai (vaizdo įrašų ir el. knygų formatu) apie technines, pedagogines ir elgesio ypatybes. Šiuo priemonių rinkiniu siekiama suteikti dėstytojams galimybę naudotis skaitmeniniais elementais ir pritaikyti PBL savo darbe. Lektorė demonstravo šį įrankį skaitmeninėje Moodle platformoje. Projekto vadovė Jolanta Pileckienė išsamiai pristatė trečiąjį ir ketvirtąjį projekto rezultatus:
03: Skaitmeninių PBL elementų architektūra apima patalpų, kuriose bus naudojamas D-PBL, struktūrą, įrangą ir jos išdėstymą, taip pat dėstytojo darbo vietą. Tai bus PBL grupės „buveinė”, iš kurios bus atliekama daug komandinio darbo. Pristatyta projekto internetinė svetainė: https://d-pbl.eu/lt/
04: PBL skaitmeninio mokymo(si) gairės. Šios gairės padės reziumuoti projekto įgyvendinimo metu gautus rezultatus tiek plėtojant, tiek bandant veiklas realioje darbo aplinkoje (auditorijoje). Tai bus pavyzdys kitoms aukštojo mokslo institucijoms ir iniciatyvoms šioje srityje.
Projekto tyrėja Kristina Višnevskienė skaitė pranešimą „Projektais grindžiamas mokymasis bendruomenės veiklos projektuose“. Renginio metu taip pat vyko kūrybinės dirbtuvės „Projektais grindžiamo mokymosi praktika taikant projektinį mąstymą“ ir „PBL priemonės: Moodle veikla“.
J. Pileckienės nuotraukos